Vi benytter informasjonskapsler på denne nettsiden for å blant annet måle hvilke sider som blir besøkt og hvilke kanaler som fungerer best.

Ved å besøke denne siden, godtar du bruk av informasjonskapsler.

Publisert den 13.03.2020 av Tempra AS

Informasjon om Korona

For å best mulig ivareta og sikre våre kunder, ansatte, samarbeidspartnere og leverandører har Tempra innført en rekke tiltak

Vi holder åpent som vanlig 8-15:30 hverdager og vakttelefon er alltid åpen om behovet skulle være akutt.

Hovedkontor

  • Håndhygiene og det å holde avstand fra hverandre er vår første prioritet
  • Vi følger nøye råd fra FHI
  • Vi stopper kantinedrift for ansatte og besøkende
  • Vi øker renholdet på kontorene

Møter og arrangement

  • Vi utsetter eller avlyser alle møter og arrangement
  • Vi oppfordrer til digitale møter, både internt og blant kunder, samarbeidspartnere og leverandører

 

For mer informasjon om Koronaviruset: